“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. november 24., csütörtök

Előkészületek a Karácsonyra

Mint ahogy már beharangoztam a múltkor, nekiláttam a karácsonyi előkészületnek! Ez még csak a kezdet...
Arra is gondoltam közben, hogy mivel az internetes kapcsolat azért mégsem olyan, valahogy közelebb megyek hozzátok! Elképzelhetőnek tartom hogy sok ember értékelné ezeket a kis mütyüröket...
Úgyhogy majd megírom legközelebb hogy hol leszek és várok mindenkit aki szemügyre vételezné a portékáimat!
Lesznek ott például ilyenek is!

Kilincs mikulások

Vidám rénszarvasok

Textil rénszarvas

A Télapóknál a kilincs figurák vonalán haladtam tovább! A rénszarvasok vidám, föllógatható kis jószágok, akár még fenyő díszítésére is alkalmasak-szerintem!
Olvastam ma egyébként egy érdekes dolgot, ami kifejezetten meglepett! Egy már ismert és elismert figura-gyártó írta, aki tarol megrendelésekben, szerepelt a tv-ben és Fb-on is sok kommentet kap, hogy teljesen kizárta a kis alkotóműhelyéből a külvilágot és nem is szívesen mozdul ki sehová, csak ha muszáj! Talán a rázúduló siker és az ennek való megfelelhetetlenség teszi ezt, de kicsit bezárkózott...Én példaképként tekintettem rá, de mikor tanácsát kértem semmi válasz nem jött és ezért kicsit csalódott voltam, na és lehet kicsit irigy is! De nyilván az egy hosszú és nehéz folyamat hogy valaki eljusson valahová, ő is keményen megdolgozott a sikerért .Viszont aki sikeres, annak keménynek kell lennie a mostani világban!
Abban viszont egyetértek vele, hogy ami most folyik a világban  azt én sem szívesen engedem be a kis világomba és kicsit rettegek attól, amikor majd újra vissza kell térnem a "való világba" !
Viszont amíg ez bekövetkezik lelkesen és szorgalmasan csinálok még sok hasonló dolgot! És ki tudja, talán lesz belőle valami....
Millió puszi : Pöttöm


Uí.: Lesz még több ilyen is!

Nincsenek megjegyzések: