“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2012. március 1., csütörtök

Tavaszhívogató textilkép

Jelentem a héten két félelmemet sikerült legyőznöm! Nem részletezném mik voltak ezek, mindenesetre felülkerekedtem a szorongásaimon és ennek nagyon örülök! Talán ennek betudhatóan elindul majd valami, de ez még a jövő titka!
Elképzelhető hogy a tavasz átveszi az uralmat a tél fölött, de sokszor megviccelt már bennünket az időjárás, úgyhogy várjuk ki a végét! Hogy kicsit noszogassam a tavaszt, mert most már tényleg ő a soros, készítettem egy kicsi textilképecskét a tavasz színeivel és szerintem a témája is arra utal! Igazából semmiség, de vidám és ez a lényeg!
Tavasz -textilkép

Textilkép

?????
Az alsó képen szereplő lény eredetileg nyuszinak indult, de valahogy egy csirkefejű, yeti talpú nyuszi sült ki belőle! Ezt az életem párja nagyon jól fölismerte benne! Azóta is nevetnem kell ha ránézek! :)))
Már csak egy nap van a hétből aztán itt a hétvége! Kitartást mindenkinek!
Puszi: Pöti

Nincsenek megjegyzések: