“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2012. július 19., csütörtök

Helló cicus!

Kaptam egy megrendelést egy- állítólag- új celeb macska elkészítésére! Azelőtt nem láttam őt sehol, de a kapott kép alapján szerelem volt első látásra és lelkesen láttam munkához is! Az első benyomásom az volt hogy nagyon bonyolult a szabásmintája és nehéz lesz kivitelezni az elkészítését, de aztán jött az isteni sugallat és kettő cicusnak is életet adtam! Na jó, ez enyhe túlzás azért, de leegyszerűsítve megvarrtam az állatkát, remélem tetszeni fog és ez volt az elképzelés!
Nekem a "Kisgömböc" név jut róla eszembe! A pöttyösnek még nem sikerült nevet adni...Majd kap a leendő gazdijától!




Méretüket tekintve 40 cm hosszúak és 30 cm magasak, polár anyagból, illetve mintás mikroplüssből készültek!
Ha elnyerte a te tetszésedet is, írj bátran, a színt te választhatod meg szabadon!
Üdv: Pöti

Nincsenek megjegyzések: