“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2012. szeptember 20., csütörtök

Egy őrült szeptemberi nap...

Remélem nincs harag, amiért hét napig nem adtam életjelet!
Dehát néha-néha közbejön ez vagy az, ezt nyilván ti is tudjátok! Lényeg a lényeg, újra itt vagyok!
A vizsgám sikerült, négyes lett, bár megint az utolsó pillanatra halasztottam a dolgokat, így megint kapkodtam és nyávogtam...Vasárnap a múlt heti non-stop varrás és tanulás után becsípődött egy ideg a bal lapockámban, így ez két napomat meg is semmisített... Hétfőn egy új orvoshoz mentünk, aki talán tud segíteni...Erről most többet nem szeretnék írni, márcsak babonából sem! Kedden fogalmam sincs mi történt, szerintem ötleteltem és agyaltam és tegnap vetődtem végre a varrógép elé!
Ennyi röviden! Sokat gondolkodom azon vajon mennyit írjak magamról és hogy érdekes e egyáltalán , hogy ki is vagyok én, de talán van aki szeretné tudni, hogy nem egy robot csinálja ezeket a dolgokat itt! :)
Sok mindent viszont azért nem merek leírni, mert a blog címe behatárol és úgy érzem szomorú vagy haragos dolgokat nem illik ide leírnom! Viszont az élet ilyen is, meg olyan is és mostanában nagyon sokat vívódok magamban, kevésbé vagyok talán lelkes és gondolkozom van e értelme azoknak a dolgoknak amiket csinálok! Nem lenne igazságos tőletek várnom a választ, visszajelzést, ezt majd az idő dönti el, illetve az hogy miként alakulnak a dolgok!
Na de nem filozófálok, megmutatom legújabb tenyérnyi őrültségeimet, remélem lesznek még őrültebb kisfickóim is, akik a " varrj föl mindent" jegyében születtek! Többek között süthető gyurmát is felhasználtam...




Ja, el ne felejtsem megemlíteni hogy ők csupán 15 cm-esek!
Ne őrüljetek meg azért! :D
Pusszancs!

Nincsenek megjegyzések: