“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2013. január 27., vasárnap

Táska lázban égve éjjel és nappal

Tudom kicsit régen írtam már, azonban ez nem jelenti azt hogy nem csináltam semmit!
Először is ráleltem egy fantasztikus magyar sorozatra, amit mindenkinek csak ajánlani tudok! "Terápia" a címe és rengeteg életszagú  problémát vet fel. Imádom! 
Kissé rákattantam és az semmi! Az én kis pasim, aki semmiféle sorozatot és filmet nem szokott megnézni, már készül rá, hogy mikor fogjuk nézni " a pszichiátert"! :)
Elkezdtem egy újabb könyvet, "A táncoló kutya" címűt...Végül is tipikus kutyás könyv, de nem rossz.
Nagyokat sétáltam ennek hatására a kutyáimmal! Van egy ehhez kapcsolódó idézetem Máraitól!
 Így szól:
"Mások nevezzék csak gyöngeségnek az állatszeretetet, gúnyoljanak ezért-te sétálj csak nyugodtan a kutyáddal. Jó társaságban maradsz, s Isten is tudja ezt."
Séta közben agyaltam a jövőn, ami egyre jobban kezd körvonalazódni...És vártam hogy újra géphez ülhessek és készüljön egy újabb-TÁSKA!




Ha valaki még nem tudná, Facebook oldalamon elindult egy játék, ahol majd szintén egy táska vár gazdára!
Nem kell mást tenni "like" az oldalnak és megosztás! Jó eséllyel indulhat bárki! ;-)
Kellemes pihenést még erre a néhány órára!
Pá!
Pöti

Nincsenek megjegyzések: