“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2013. február 14., csütörtök

Lorax?


Ismét megrendelést teljesítettem! Ám, nem igazán tudom mennyire hasonlít az általam elkészített az eredeti figurára...Lehet nem telitalálat, de nehéz volt elkapni a karaktert!
Apropó, ma Valentin nap van és bizonyára meglepő, hogy semmiféle szívecskés, pirosas, "szeretlekes" dolgot nem csináltam! Ne ezen az egy napon múljon, gyerekek! Ráadásul a legtöbb ember azt vallja, a hátán feláll a szőr a Valentin napi ömlengéstől!
Én sem kedvelem, ez is egy behozott ünnep, amikor muszáj szeretni, de szeretni minden nap muszáj!
De tegyen mindenki saját kedve szerint!
Én szeretetem jeléül ezt a fura kis fickót küldöm nektek!
Szeretettel:
Pöti

Nincsenek megjegyzések: