“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2013. június 20., csütörtök

Szép nyári napok

Sajnos mostanság kevésbé vagyok motivált, ezen ez a cirka negyven fok sem segít túl sokat...Kissé elszomorodtam, mert úgy érzem a dolgok nem változtak túl sokat az évek alatt...Most próbálom megfejteni mit kellene másképp csinálnom, egyenlőre csekély sikerrel.
Találtam ma egy blogot  "Vágyakozunk..." címmel, ebből sikerült kis reményt nyernem! Igyekszem, hogy ne ragadjak le csipp-csupp problémáknál, inkább a megoldásukra koncentrálok! Hiszem, hogy minden jóra fordul!
Ma összeszedtem magam és a leglelkesebb megrendelőm egyik vágyát teljesítettem, egy mini malacot pihe-puha formában öntve!
Készítettem még egy napszemüveg tokot is, ami nem lett tökéletes, ezért a telefonomnak megfelel teljesen!
Íme!






Pöti

Nincsenek megjegyzések: