“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. október 18., kedd

Tyúkanya gyermekei

Na meglettem! A múltkori társadalomkritika után újraalakultam és úgy döntöttem nem adom föl!
Elkészült végre a gép, hála érte a Varrógépcentrum embereinek! Annyi ötletem és tervem van, hogy nem biztos hogy elég lesz rá 24 óra és a 7 napos hét sem! És bár még csak október van,de kezdődhet a karácsonyi készülődés! Úgyhogy a nagy hallgatások után társatokká szegődök a mindennapokban! Ha esetleg valami megtetszik vagy nincs ötletetek szülinapi, Karácsonyi vagy bármilyen alkalmi ajándékra, írjatok bátran nekem! Jól esne! :)
Ezt a tyúkot az elvonási tünetek közepette húztam elő, gondoltam ideje lenne befejezni már! Eléggé lányos lett mind színében mind díszítésében! Ezek után a fiúkra is gondolok majd, ígérem!
A képekről buta tyúkok mosolyognak!
textil tyúkanyó csibékkel

Tyúkanyó textilből

Szóval így sikerült ez a 4in1 tyúkanyó! Hamarosan ismét jelentkezem valami újjal! Addig is szép napot és jó nézelődést!
Üdv: Pöti



Nincsenek megjegyzések: