“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2012. január 26., csütörtök

Rasta kép

Nos túl vagyok már a "töprengő" kedden is, sőt a szerda is elmúlt! Kicsit talán lehet túlzok, de szerintem eddigi munkásságom csúcsa lett az a kép! Legalábbis már régóta nem voltam ennyire elégedett, amikor befejeztem valamit!  Szabályosnak tűnik, a varrás minősége kifogástalan, a színek harmonizálnak és az összhatás is átütő!
Van nekem egy nagy és erős bátyám, aki ma ünnepli a születésnapját és neki készítettem ezt a rasta textilképet, remélem tetszeni fog neki is!
Mérete: 72*85 cm, tehát nem kicsi!
Első lépések

A kép hátoldala

Rasta kép-már készen

Rastafari

Rasta man
A képeken lehet nem tűnik föl, de a rasta pasi pólója zöld színű, tehát a jamaicai színvilágnak is eleget tettem!
Még mindig tartom azt a felajánlást, hogy ha egyedi, esetleg személyre szabott ajándékot akartok  valakinek, írjatok bátran! Ígérem nem kopasztok meg senkit! :)
Hétvégéig megpróbálok még előrukkolni valamivel, talán belefér az időmben!
Üdv: Pöttöm

Nincsenek megjegyzések: