“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2012. január 21., szombat

Sikeres küldetés

Már olyan régóta foglalkoztat a kérdés! Hogy a manóba kell cipzárt bevarrni????
Az előzőekben említettem egy könyvet, amiben találtam erről egy leírást. Sajnos egy kukkot sem értettem belőle, ezért leültem a "csendes sarokban" és próbáltam fejben megfejteni a talányt! Abban még most sem vagyok biztos hogy így kell e, de sikerült, cipzár a helyén és működik a dolog, ellátja a feladatát!
Ez a pipere táska egy próba volt, majd meglátom ajándék lesz e vagy megtartom magamnak!
Halacskás pipere táska

Halacskás pipere táska
Küldetés tulajdonképpen teljesítve!
Ja és egy jó hír! Írhattok nekem megjegyzéseket, beállítottam, mert sokan panasszal fordultatok felém, miszerint túl bonyolult véleményeket írni! Most már nem bonyolult, úgyhogy rajta, a negatív kritikákat is várom, mert abból tanulhatok!
Jó hétvégét!
Puszi: Pöti

Nincsenek megjegyzések: