“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2012. október 10., szerda

A változás kezdete

Nos, ismét itt vagyok és folytatom a cipzáros villogásaimat!
Előtte engedjétek meg hogy megmagyarázzam a címet! Most valóban elindult valami az életünkben, de óvatos duhaj vagyok, hisz nem akarok megint csalódni! Ha jó dolog történik, az ember fél elhinni, tart tőle hogy esetleg valami hülye átverés az egész! De talán mégsem..
Talán ésszerű lenne  mindenben kivárni egy bizonyos idő-intervallumot és csak utána örvendezni?
Fogalmam sincs! Mindenesetre már nem először történt meg velem az, hogy kínlódásom közepette kértem a sorsot- Istent-hogy adjon már végre egy jelet, merre induljak és valamilyen úton-módon kaptam is! Aztán vagy tudtam élni vele vagy nem! Most is ez történt és most megtettem minden tőlem telhetőt és akartam is nagyon!
Így jelentem munkám lett egy budapesti fogászaton! :) Boldog vagyok nagyon!!! :D
Egy másik kérdésemre is kaptam választ, de úgy látszik az még várakozós ügy lesz! Még nem jött el az ideje talán...
Örülök hogy megoszthattam ezt veletek....:)
Cipzáros próbálkozásokra visszatérve...



...ma ő készült! Nekem tetszik!
Ahhoz képest hogy a hidegtől jéggé fagyott kézzel varrtam nem is lett rossz! ;-)
Ja és a blog írását nem fejezem ám be!
Szép hetet kívánok mindenkinek! Hamarosan jelentkezem!
Puszi: Pöti

Nincsenek megjegyzések: