“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2012. október 18., csütörtök

Gombák és egyéb szépségek

Eltelt ismét egy hét! Letudtam a próbahetet az új "munkahelyemen"! Mint sejtettem ez a történet azért túl szép hogy igaz legyen, de nincs okom panaszra! Kicsit szokatlan volt ez a varrás-mentes hét és az hogy ez az elvileg rendszeres és "normális" élet  mennyire idegen nekem, de bele lehet rázódni! A "nagyváros" azonban sokkolt, mint mindig! Mivel pénteken nem dolgozunk már, siettem vissza a kutyusaimhoz és a varrógéphez!
Most nem kezdem el ecsetelni a főnöki mindenhatóságot és a átlagon aluli fizetéseket, pedig nagy forradalmár vagyok, de ez a blog nem erről szól és kicsit még korai lenne ezen puffognom! :)
Van pár kép amit szeretnék mutatni, de holnap összeolvadok a masinámmal, ezt megígérhetem!










Szerintem szépek a gombák!
Puszi: Pöti :D

Nincsenek megjegyzések: