“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2013. március 12., kedd

Fekete táska, avagy teljes a kollekció

Ezt a táskát még hétvégén hoztam össze, de aztán a nagy jövés-menésben nem sikerült ide föltöltenem, így most gondoltam pótolom!
Közben sikerült megint békét kötni saját magammal (nagyon nehéz feladat!) és rájönnöm sok mindenre! Például nem akarok már mindenáron megtartani minden "barátot" , aki nem ragaszkodik hozzám ugyanúgy vagy inkább "lehúz", mehet! Ebből kiindulva kezdek rájönni ki az igazi barát!
Nem, a vizsgára még mindig nem tanultam! Van értelme tanulni egy olyan vizsgára, ami nem lesz hasznos a jövőre nézve???  A realisták nyilván most fölszisszenek ( helló anya!) ,de nekem már itt van minden amit szeretnék csinálni és aminek minden percét élvezem! Hogy minek is vágtam bele mégis egy iskolába? Már magam sem tudom...Néha dúlnak bennem ilyen harcok!
A jövőben azonban megszabadulok minden kolonctól!



Ez a táska is drága Petrám gyűjteményét fogja gyarapítani! :)
Ez pedig az új kedvencem! Tudom néhány ember haja most égnek áll majd, de valahogy megfogott ez a zene és nem is érdekel különösebben ha valakinek nem tetszik!
Hamarosan húsvétolunk!
Szép hetet!
Pöti

3 megjegyzés:

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Ezt én is kedvelem, mióta a rádióban lejátszották és először hallottam:)

Sallai Bea-Pöti írta...

:) Elképesztő hang! Valami van benne!