“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2013. március 26., kedd

Újabb névtábla fiús kivitelben akár ajtóra,akár kiságy fölé

Emlékszem tavaly ilyenkor már nosztalgiával gondoltam a hóra (lehet kicsit később) , most is nagyon szép tényleg, de nem lehetne már hogy inkább tavasz legyen?!
Mondjuk nekem aztán mindegy is, mert ha hétágra sütne is a nap, nekem akkor is tanulnom kellene! Még két hónap és megszabadulok! Csak az addig előttem álló időszak lesz nagyon-nagyon feszült!
Azért megpróbálok majd varrással lazítani!
Most egy újabb névvel ellátott függőt hoztam nektek! A barátnőm kisfiának készítettem, ahogy a falvédőt is...
Bizonyára lesz további is, hiszen sorra születnek a gyerekek!



Szép (hómentes) hetet kívánok mindenkinek!
Pöti

Nincsenek megjegyzések: