“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. augusztus 21., vasárnap

Hiányérzet

A múlt hét a gyurmázás jegyében telt, eléggé rákattantam és úgy látszik ez ragadós volt! De ahogy órák repültek el ezzel a pepecseléssel, kezdett monotonná válni és bevallom már erős hiányérzetem lett a varrógépem nélkül, hiszen már majdcsak egy hónapja hozzá sem értem a kis masinámhoz! Sajnos a héten sem lesz túl sok időm, hiszen forgalmi vizsgára készülök és most arra kell koncentrálnom, mert sajnos eléggé izgulós típus vagyok és sokat is kell még gyakorolnom...Na de utána semmi nem szab majd gátat!
Ráadásul ez a gyönyörű idő is állandóan kicsábít, na meg a kiskutyám is állandóan játszani akar...
A héten ezek készültek még...
Fülöp Helga:Ezel

Gyurmaékszerek

Pöti: gyurmaékszerek

gekkó gyurmából



gyurmahoroszkóp
Az egyik családtagunk is eléggé ügyeskezű, kedvenc sorozatszereplőit készítette el gyurmából.
Az ékszerek így sikerültek és pár horoszkóp jeg
yet is elkészítettem gyurmából. De nekem a kövön kiégetett figurák voltak a kedvenceim!
Gondoljatok majd rám csütörtökön! Hamarosan jelentkezem!
Puszi: Pöti

Nincsenek megjegyzések: