“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. augusztus 31., szerda

Falvédő babaszobába

Végre sikerült befejeznem a falvédőt, amit barátnőm leendő gyermekének készítettem. És mivel a neve már kiderült-amit remélem időközben nem változtattak meg-azt is ráírtam. Elsőre szerintem nem is lett rossz!
A körbeszegése nem volt egyszerű feladat, hiszen nem vagyok képzett varrónő és nincs gyakorlatom ezekben a dolgokban és hiába keresgéltem e témában könyvekben és interneten nem találtam semmit, ezért saját tapasztalás alapján jöttem rá a technikára! Lehet hogy hivatalosan nem így kell csinálni, de szerintem nem lett rossz, így maradok ennél a megoldásnál. Igazából egy 8 cm széles és a falvédő hosszával megegyező csíkot vágtam le, amit két oldalról felhajtva egyenlően levasaltam és ezt rátéve a falvédő szélére szépen rávarrtam géppel, végül a sarkaknál szépen eldolgoztam.
Imáim is meghallgatásra találtak és kaptam az én drágámtól egy picike fényképezőgépet, amit végre lehet csatlakoztatni az én számítógépemhez is, tehát nem kell bénáznom ha fotót kell készítenem! Ami azt is jelenti hogy több képet tudok mutatni nektek majd!
Íme a falvédő:
dekoráció gyerekszobába Pötitől

Halak a tóban

háromdimenziós gólya és a kisded

ez meg csak úgy megtetszett-egri cégér

Nem tudom a fotó mennyire adja vissza, de élőben nagyon vidám lett ez a gyerekszoba dekor és élnek a színek. Mérete 81 cm × 51 cm.
Ezt a cégért pedig ma láttam Egerben és nagyon megtetszett. Ha egyszer lesz egy kis üzletem, annak is lesz valami jópofa cégére!
Holnap pedig sorsolás! Minden kiderül!
Jó éjszakát és jó pihenést mindenkinek!
Puszi: Pöttöm

Nincsenek megjegyzések: