“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. szeptember 4., vasárnap

Macsesz

Textilkandúr


Kornél,a textilmacska

 A minap pattant ki a fejemből ez a macska figura! Valahogy szerettem volna a régi magyar mesék és képregények macskafiguráját megragadni belecsempészve a saját stílusom! A lényeg a nagy tappancsokon és a kézszerű mancsokon volt, valahogy ez hiányzott nekem már! Na és ez az anyag bevonzotta ezt a tappancs-macskát. A mérete is jókora, hiszen 80 cm az nem piskóta, tekintve hogy pont a magasságom fele. És talán ő volt az egyik olyan figurám akivel én is játszottam kicsit, mert nagyon sokféle mozgást képes imitálni és jó gyömöszölni és nyúzni!
És előkészületben van már egy újabb ötletem, remélem hamarosan bemutathatom őt is!
Jó pihenést és a hétfőhöz mindenkinek kitartást kívánok!
Pusszmacska: Pöttöm

Nincsenek megjegyzések: