“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. szeptember 23., péntek

Kulcstartók filcből

Először is szeretettel köszöntöm az új olvasókat az oldalon!!!!
A legújabb őrület, ami magával ragadott a kulcstartó gyártás! Annyira gyorsan elkészül és a filc nagyon megfelelő erre a célra-kár hogy gyémántárban adják-és nagyon mutatós! Még csak néhány darabot készítettem, igaz tovább is ajándékoztam őket, de még várhatóak további darabok is.
filc kulcstartók

filc kulcstartók
Egyenlőre ennyi!
Sajnos az egészséges életmód eléggé döcögősen halad! Tegnap kaptam az iskolában egy doboz bonbont és nem tudtam neki ellenállni és az a keserű igazság hogy most is éhes vagyok...Ez is az ősz első jele,hogy ilyenkor éhes leszek és mozogni annyira nincs kedvem! Ááááá, mit tegyek? Nem akarok én lenni a második Gombóc Artúr! Megpróbálok erőt venni magamon valahogyan!
Jó pihenést! Pöttöm-még

Nincsenek megjegyzések: