“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. szeptember 28., szerda

Boldogságbolt?

Mostanában sokat gondolkodom azon hogy meg kellene változtatnom a blogcímet, hiszen a "Boldogságbolt" cím eléggé komoly cím és felelősség! De az én célom nem az volt ezzel a címmel, hogy árasszam magamból a "happységet"  hanem az, hogy amiket készítek mosolyt csaljon az emberek arcára és kicsi álmokat váltsak valóra! Ha másét nem is sikerülne, az enyémeket mindenképp sikerült, hiszen nekem öröm ezeket a dolgokat elkészítenem és jó érzés amikor odaadhatom annak az embernek, akinek szántam! És ugyebár sokszor értekeztem már a sorsról és sokat gondolkodom mostanában is azon hogy miért történnek velünk a dolgok úgy ahogy történtek, de az biztos mindenek oka van! Így annak is oka volt hogy rátaláltam erre a hobbira, mert hacsak hobbi marad is nagyon boldog vagyok hogy ezzel üthetem el az időt! :)
vízilovas tok-a tesómnak...



Töltsétek ti is hasznosan a szabadidőtöket, csináljatok olyat amit szerettek!
Szép napot!
Pöttöm

Nincsenek megjegyzések: