“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. szeptember 6., kedd

kutyás fényképezőgép tok

Biztos mindenki ismeri a Bátor,a gyáva kutya című rajzfilmet! Nos nekem az egyik kedvencem! Ő ihlette legalább is ezt a kutyust... A másik kedvencem a zöld szín és annak minden árnyalata! Így készült el a kis masinámnak ez a fényképező védő tok..
Elégedett lettem az eredménnyel! Széles tépőzárcsíkot varrtam a belső oldalára, így elég jól zár. Kicsit ki is tömtem, ha esetleg leejteném puhára essen!
Íme:
kutyás fényképezőgép tok

kutyás fényképezőgép tok
Szóval ezt sikerült készítenem! Ez a zöld kockás anyag és a színe szerintem igencsak megnyugtató!
És képzeljétek egy hét múlva már hivatalosan is vezethetek!
További szép napot nektek!
Puszi: Pöttöm

Nincsenek megjegyzések: