“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. szeptember 19., hétfő

Megadtam a módját..

Üdvözlök mindenkit az új arculatú oldalon! Kicsit ráuntam már az elözőre, ezért játszottam a variációkkal..
Ma megint elkapott a vágy, hogyha nagy dolgokat nem is tudok most megváltoztatni, apróságokat igen! Így ez volt az első..
Aztán mint annyiszor már, ráébredtem mennyire nem táplálkozunk egészségesen, pedig minden adott lenne hozzá! Igaz ilyenkor hétköznapokon csak egyszemélyes ebédeket kell készítenem többnyire, de így talán még könnyebb megoldani ezt! Csak semmi csoki és" nasi", ez a lényeg, de ezt a legnehezebb betartani... :(
De azért a mai ebédnek megadtam a módját!
Kapros-joghurtos saláta hallal
Na és a sport! Igyekszem a mozgást is rendszeressé tenni! :)
Tudom mára ígértem valamit és nem felejtettem el, de annyira elrepült az idő hogy nem tudtam befejezni az ajtódíszt. De már nem sok híja, úgyhogy holnap megosztom veletek a folyamatokat becsszó!
És ilyen klassz kis dekor fagombokkal fogom ellátni valamennyit!
"Dekor" fagombok
Jó pihenést és apró változtatásokat!
Puszi: Pöti

Nincsenek megjegyzések: