“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. december 1., csütörtök

Adventi koszorú és egyéb karácsonyság

Nem tűntem el, itt vagyok! Csupán sokat agyalok mostanság-mindenfélén! Szóval elvagyok!
Mivel ma már december 1. van jobbnak látom, ha nem az utolsó percre hagyok dolgokat és a karácsonyi ajándékokon is elkezdtem gondolkozni! Na de ezt magamban tartom inkább!
Tegnap adventi koszorúkat csinálgattam, de nem vagyok most sem elégedett, úgyhogy lehet nem ez lesz a végleges formája!
Ilyen lett:

Adventi koszorú

Adventi koszorú 2-régiből újat


Kilincs figurák

Szarvasok

Fenyőfák
Természetesen készültek még szarvasok, fenyőfák és kilincs figurák is! Mindenki döntse el maga, melyik lett a legjobb!
Üdv: Pöti

Nincsenek megjegyzések: