“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. december 9., péntek

Karácsonyi függődísz

Nem bírtam ki és megint próbálkoztam! Igazából már elő volt készítve ez a függődísz vagy lánc vagy nem is tudom minek is nevezzem! Föl is tettem az előszobába, de az biztos hogy ilyet még készítek máshová is!
Karácsonyi függődísz
Ezenkívül egy bizonyos házikó foglalkoztatott már régóta, kutyaimádó lévén egy golden retrieverrel az ajtónál! Icike-picike, leginkább kulcstartónak lesz majd jó!
Házikó filcből
Szerencsére még rengeteg tennivalóm van, a karácsony is már itt van a küszöbön és a Facebook-on meghirdetett játék nyereményeit is össze kell állítanom! Apropó, aki még nem tette, keresse "Pöti Boldogságboltja" oldalt a Facebook-on és Like-oljon! Viszont itt kell elmondanom, hogy a "Meska " honlapjáról lekerültem, amit igazából nem is bánok!
Ma  ennyit szerettem volna megosztani veletek, hamarosan jelentkezem!
Mindenkinek jó hétvégét kíván: Pöttöm!

Nincsenek megjegyzések: