“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. december 13., kedd

Szivárvány angyalok Pöti módra

Már napok óta próbálok ráhangolódni a karácsonyra... Nem megy!  Kint vagy zuhog az eső vagy olyan köd van, hogy az ember az orráig sem lát! Állítólag januárig nem is számíthatunk hóra. Idén a bevásárlóközpontok ideges és feszítő nyüzsgését is kihagyom, ahol ráadásul az ihlet nemhogy nem jön, de egyre inkább elbizonytalanítja az embert! Köszönöm, ebből nem kérek!
Inkább varrok! Ezt még tavaly nem tehettem meg, hiszen 1.-nem volt varrógépem 2.-nem tudtam varrni!
Úgyhogy hurrá és hajrá!
A fejemben próbáltam a karácsonnyal összefüggésben összegyűjteni az összes motívumot! :)
Ennek egy jellegzetes figurája az angyal! Tudom annyiféle angyal van és csináltam már én is ezerfélét, de ilyet még biztosan nem! Ezek a szivárvány angyalok szintén kilincsre (is) függeszthetők és akkor édesen lóbálják a kis lábukat, de bárhová le is ültethetjük őket! Mindegy is, lényeg hogy vidámak és jókedvre derítenek, ráadásul kis selyemövükkel és flittereikkel  igazán ünnepiek lettek!
Szivárvány angyalok


Pöttöm angyalok

Egyedül azt sajnálom hogy a képek nem adják vissza igazán milyenek is valójában ezek a kézbeillő szépségek!
De egy szerencsés (lehet hogy kettő) kiválasztott, hamarosan megtapasztalhatja, mert úgy gondoltam ez lesz a nyeremény a Facebook-on futó játékon!
Üdv mindenkinek és jó karácsonyi készülődést!
Pöti

Nincsenek megjegyzések: