“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2012. április 16., hétfő

Azok a fránya angyalok!

Tudom, tisztában vagyok vele! Már annyiféle angyalt csináltam, mint égen a csillagok, de ezt is muszáj volt létrehoznom! Bár a fejemben másképp festett, tehát eléggé valószínű, hogy nem ő az utolsó angyal a sorban!
A múlt héten vásárolt rózsaszín, mintás kordbársony anyag és az én drágámtól kapott mintás textilbőr (?) pedig annyira passzolt az én angyalkámhoz!
Pink angyal

Angyal kordbársonyból

Angie

Textil maki
 Kis maki pedig egy új figura, bár nagyon régen készítettem már majmocskát valakinek, de abban még nem volt meg a "pötiség" . Nézegessétek őket szeretettel!
Legyen szép a hetetek!
Puszi: Pöti

Nincsenek megjegyzések: