“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2012. április 3., kedd

Rigo Letti és Farkas Bercike

Bocsánat, amiért kicsit eltűntem, de a kötelesség az kötelesség! Régebben azt gondoltam, milyen jó lesz majd ha már felnövök és nem kell iskolába járnom és tanulnom, hát tévedtem! "A jó pap holtáig tanul!"-ahogy a mondás tartja! Azért remélem egyszer a végére érek ennek a tanulási folyamatnak! Valójában már rég megtaláltam önmagam, mint kiderült már talán ezeken az oldalokon, de a mai világ nem csak erről szól sajnos! Remélem azért a "nagybetűs életem" mellett meg tudom tartani ezt a nagyszerű hobbimat is!
Legújabb agyszüleményeimet alább láthatjátok! Mint megígértem nem lesz több nyuszi és csibe! Legalábbis egy darabig...
textil énekesmadár

farkas textilből

farkas-barkas
Hamarosan-talán holnap?-jövök legújabb készre álmodott ötleteimmel, van még ilyen legalább 6!
Mostanában a mindenféle színű és formájú gombok iránt érzek ellenállhatatlan vonzalmat, nem lehetetlen hogy ezzel az érzéssel  is kezdek  valamit, mert eluralkodik rajtam gyorsan! Szinte minden héten vásárolok pár darab mutatós apróságot!Na de ne rohanjunk ennyire előre! Csak szépen sorban...
Legyen szép a hetetek!
Puszi: Pöti

Nincsenek megjegyzések: