“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2012. április 12., csütörtök

Sony, a kutya

Elnézést hogy kissé hallgatag vagyok! Új lakóink lettek! Az elmúlt napokban nekik készítettem elő a helyet, rendezgettem, aggódtam! Ők lennének a halak! Még most is aggódok....Talán egyszer előbújnak azok az egyedek is, akik vízbe érkezésük után teljesen eltűntek valami mögött! Nagyon szeretem az akváriumokat, megnyugtat a halak úszkálása és az esti akvárium fény! Sokan gondolhatjátok, hogy milyen egyszerű lény is vagyok én! Hát igen, ilyen vagyok! Jó ha az embereken kívül állatok is körül vesznek minket és megmutatják milyen fontos is a létezés és azt,hogy még az  apró dolgok is mennyit számíthatnak!
De az örök rajongásom a kutyáknak szól, szerintem az egyik legcsodásabb lény a földön! Varrtam is gyorsan egy újabb kutyát- a legtöbbféleképpen ábrázolható állat- aki párnaméretűre sikerült és akár annak is használható, leszámítva a gombokat! Becsületes neve pedig Sony!
Sony, a textil eb
A csodálatos kinti fotókat nem váltottam le a szörnyű szoba-képekre, de az időjárás kicsit szeszélyeskedik, úgyhogy türelemmel kell viseltetni az eső iránt!
Jövök hamarosan! :)
Puszi: Pöti

Nincsenek megjegyzések: