“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. május 13., péntek

Hoppá!

Nem tudom, észrevettétek e hogy eltűnt két bejegyzésem! Sajnos szerver hiba miatt egész nap nem is sikerült belépnem, így most összevonva pótolom a két napot! Kicsit kényelmesebben dolgoztam a elmúlt napokban, mert tanulnom kellett az Egészségügyi Vizsgámra, de sikerült szerencsére, így ma már belevetettem magam a  munka  sűrűjébe,de ezeket a dolgokat később mutatom be! És munka közben is gyakorlom a pozitív gondolkodást, ami azért már egyre jobban megy és tényleg hatásos tud lenni! 
Szóval szerdán varrtam ezt a két kis textil halacskát! Úgy értettem, hogy a nevük Bubu és Bibi, de abban a helyzetben nem igazán értettem, hisz egyikük pont menekült, másikuk pedig delfinekkel játszott!
Íme ők, a textilhalak:
Bubu ,a cápával táncoló

hal és a delfinek

Bubu és Bibi a textilhalak 
Ők is vegyes textilből készültek, halak vannak ugyan textilből, csikóhalak társaságában őket is megnézhetitek a galériában, de ezek nagyobbak és több színből állnak!
Hát ennyit a textilhalakról dióhéjban!

Nincsenek megjegyzések: