“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. május 24., kedd

A nagy nap

mini maci

mini maci
Ma volt a nagy nap, 10 db baba került a Képzőművészeti Lektorátusra zsűriztetés céljából! Sajnos az eredményt csak később fogom megtudni, de nagyon remélem hogy megfelelnek majd! Nagyon izgultam egyébként, pedig még nem kellett volna! De sok munkám benne van egy-két darabban és ezért nekem ez egy fontos esemény volt! Kíváncsian várom a végkifejletet!
Ezt a mini macit még a múlt héten csináltam, de eléggé sok volt a dolgom, nem volt időm föltölteni! Igazából ajándékba kapta valaki, akit kedvelek, így már nem itt lakik a mini maci! Mini maci mini teste ilyen apró szivecskés anyagból készült és mindössze 15-20 perc alatt készült el!Nagyon jó volt kézben gyűrkészelni és azt látni hogy valakinek örömet okoz!
Na de van itt még más is!
Ezt a kis csíkos rovart is a Zsüri elé vittem, remélhetőleg nem tévesen!

rovar textilből

textilrovar hátulnézetből

"Pete"a textilrovar
Őt nagyon jó volt megvarrni, jó tapintású az anyaga és a szárnya is olyan könnyed lett, mint egy valódi szárnyacska! Szerintem aranyos az a kis szomorú és tanácstalan ábrázata, persze ha vidám lenne úgy is elbűvölő lenne, de ő most ilyen lett és kész! És ez esetben szerintem a pöttyös-csíkos-virágos varriáció sem "gáz"!
És végül, de nem utolsósorban, van még egy figuránk, állatkánk, házi hasznos kisbarátunk, egy kicsit különc, kicsit bolondos baromfink, egy színes tyukicánk! Ő Pipó!

"Pipó" a textilcsibe
Ő is Zsűri elé totyogott! Sajnos több kép nem készült róla, de majd pótolom!
Szóval bízom a legjobbakban, de vagy így vagy úgy a varrás folytatódik! Hamarosan jövök!
Puszmancs: Pöti

Nincsenek megjegyzések: