“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. május 27., péntek

Új kezdet

 Jó hír!
Örömmel jelentem 10 db textilfigurám elnyerte a megfelelő  minősítést az Ipar -és Képzőművészeti Lektorátuson, sőt ketten a babák közül dicséretet is kaptak. Ez még nem hivatalos, de akkor is juhééj és hurrá! Nagyon boldog vagyok! Talán mégsem járok tévúton és van értelme annak amit csinálok! Úgyhogy most gőzerővel  folytatom tovább! Ezek  a figurák még a nagy nap előtt készültek, kicsit már fáradt voltam! :)
mini babák ajándékba

mini babák
 Ezek a kis angyalkák három kedves lánynak készültek, szerintem jó helyre került mind a három!



textilkoala


koala textilből
Színes koala maci kicsit nagyobbacska mint az elöző csapat és nekem a színpompája miatt tetszik nagyon!


méhecske

Ő szintén egy mini méhecske! Most jobban szeretek ilyen kisebb dolgokat varrni, nagyon gyorsan elkészül és több mindent kiadok a kezem közül így!
Bár most kicsit lustább vagyok, lehet a meleg miatt, hisz májushoz képest igencsak megnőtt a hőmérséklet és persze kell egy kis feltöltődés más dolgokból is, hogy új ötletek jussanak eszembe! Például ilyen egy nagy séta a kutyusokkal a hegyen esténként! És hát jön a hétvége, végre láthatom a szerelmemet és remélhetőleg az idő is kegyes lesz hozzánk és nem most romlik el! :)
Búcsúzóul van még egy kis denevér, Robi!
  
Robi, a denevér
Hát ezzel búcsúzom, kellemes hétvégét mindenkinek és jó böngészést a blogban!
Pussz: Pöti


Nincsenek megjegyzések: