“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. május 12., csütörtök

Punky, a színes egyéniség

Na túl vagyok még egy vizsgán! Kis sikerélmény, ettől szép a nap!
Végre befejezhettem a textillovacskámat! Nem pont ilyennek képzeltem, de végül is tetszik így! 

Punky-textilló

Ló a sziklán

Színes textilló

textillovacska zöld oldala

textillovacska kék oldala

  
Textillovacska profilja
Tehát ő az! Lassan összeáll egy csapat színes textil-állat! Ez a lovacska a hetedik tag...
Anyaga szintén vegyes: patchwork anyagok, polár, fonal, zsenília drót.
Ma megtanultam hogy azért az izgulás és szorongás-lásd vizsgán-uralható! Viszont jó annak az embernek akinek nincs mit uralni! Én sajnos izgulós vagyok, de a pozitív gondolatok tényleg segítenek! Nekem a pozitív gondolkodás még elég friss élmény, nemrég óta gyakorlom, de tényleg minden másképp megy, amikor úgy gondolok rá, hogy sikerülni fog, menni fog, meglesz! Nem mindig sikerül, de igyekszem azért, néha erőt kell venni magamon! De ez tuti hogyha az ember nem hisz saját magában, el van veszve! És ha nem tesz meg minden tőle telhetőt, akkor később bánhatja ugyan, de már hiába, az idő nem visszapörgethető! De talán egy következő életben majd jól csinálja, csináljuk! De azért ebben az életben is tegyünk meg mindent, ami tőlünk telhető!
Jó pihenést! Puszmancs:Pöti

Nincsenek megjegyzések: