“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. június 17., péntek

Nyári üdvözlet

Újra itt! Úgy látszik a nyár végérvényesen megérkezett, úgyhogy lehet napozni, strandolni és mindenféle klassz nyári programot csinálni! De azért vannak olyan kötelességek amiknek eleget kell tenni! Különösen örülök annak hogy más országok lakóit is köszönhetem oldalamon! Remélem mindannyian találnak érdekes dolgokat maguknak itt és valami megnyeri a tetszésüket! Úgyhogy üdvözlet mindenkinek!

Welcome! 
Újra egy ajtódíszt készítettem, bátor módon egy sötét színű anyagból, de szerintem ebben a kombinációban eléggé jól mutat!
ajtódísz
A képeket megint olyan helyen készítettem, ahol a legközelebb lehet kerülni a természethez, a Mátra lábánál!
Ennél a képnél egy eléggé nagy méretű gyíkocska figyelte tevékenykedésem, de nem zavartuk egymást, én utána szépen tovább is álltam.
Elkészült a "szerelmes zsiráfok" negyedik tagja is, bár ma újra hárman maradnak, mivel egyiküknek sikerült gazdit találni!
szerelmes zsiráfpár 
zsiráf csoportkép

mindenki szerelmes
A szerelem kezd központi téma lenni nálam! Vajon miért? A zsiráfoknak lesz még folytatása!
Most kivételesen ennyi képet küldök nektek, de hétvégén is jelentkezem, mert lesznek még képeim, csak nem akarom mindet töményen rátok zúdítani!
A mostani hétvégém a barátság jegyében fog telni...Majd a barátsághoz is készítek valamilyen figurát! Na és persze az anya-gyerek viszonyról is, hiszen ez az egyik legfontosabb dolog a világon! És mivel újra láthatom az én drága anyukámat ez most aktuális!
Mindenkinek legyen szép a hétvégéje és nézzetek be majd ide is, ha időtök engedi, hisz lesznek újdonságok!
Puszi: Pöti

Nincsenek megjegyzések: