“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. június 19., vasárnap

Tervek

Tényleg úgy történt, ahogy írtam tegnap, majd 12 óra alvás után felébredvén, végre kipihenten már az ágyban számolgattam és tervezgettem! Megenyhültem és megnyugodtam, bár egy kis tüske maradt még, de holnapra az is el lesz távolítva a bőr alól!
Sajnos az időjárás kicsit rosszabbra fordult, amit most annyira nem is bánok! Miután így kisimultam újult erővel vethetem be magam a feladataim megvalósításába! A jővőhéten  dől el hogy biztosan ott leszünk e a Művészetek Völgyében, mert ugyan az árusító hely és a szállás is fix már, a pályázatot csak most adhatom be, hogy hivatalosan is eladhassam a babáimat, de ha valami miatt úgy döntenek hogy nem fogadják el, akkor az egész meghiúsul! Izgi ugye? Ha nem sikerülne nagyon-nagyon csalódott lennék, hisz most ennél jobban semmi mást nem szeretnék! 
Viszont most újra erőre kaptam, jó volt a családommal lenni kicsit és érezni a baráti támogatást, így teljes gőzzel megyek neki a jővőhétnek!
Ígértem nektek újabb képeket is, íme:
Tami, a teknőc

bolondos angyal

Lemy, a lajhár
Mivel a lajhár az egyik legkedvesebb állat szerintem, úgy gondoltam megpróbálok csinálni egyet! Van haja is egy pici, mert olyan az igazi is, mintha oldalra lenne fésülve a frizurája! A teknőc másik kis kedvencem, kicsit újítottam rajta az elözőkhöz képest. Az angyal viszont az anyaga miatt született meg, kicsit vicces lett, de talán valakinek pont ő tetszik majd!
Mára ennyi, remélem mindenki talál kedvére valót ebben a bejegyzésben is! Hamarosan jövök, mindenkinek további jó pihenést és tervezgetést kívánok!
Puszi: Pöti

Nincsenek megjegyzések: