“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. június 10., péntek

Ők is itt vannak!

Az elmúlt három napban megint keményen dolgoztam, újabb anyagból hoztam ki többféle varrációt, többféle szívemnek kedves figurát! Így lettek ők! Úgy igyekeztem megkreálni őket, hogy vidámságot hozzanak az életbe, mosolyt csaljanak az arcokra! Nagyon ügyeltem arra hogy a varrás is megfelelő minőségű legyen és nyilván van még hová fejlődni, de azt hiszem sokat javultam! :)
Nos ők is itt vannak!
Bogi, a kisrovar

elefantázia

halacska textilből

csiripelő kismadarak

mini manók

vidám szörnyikék

szerelmes kiszsiráfok

mobiltelefon tok
vizslás piperetáska


macskás piperetáska

textilből készült hasznos holmik
Mivel már a végefelé kicsit ráuntam a figurák kitömésére, próbálkoztam valami mással is és ezek születtek! GPS tok, mobiltartó és piperetáska. Ebből kettő két szerettemnek készült, de lesz ennek még folytatása!
Jó nézelődést kívánok és mivel hosszú hétvége jön kellemes időtöltést mindenkinek! Csak kreatívan! 
Puszi: Pöttöm

Nincsenek megjegyzések: