“Ne rohanj, és ne emészd magad. Csak látogatóba jöttél ide, ezért állj meg és érezd a virágok illatát.” (Walter Hagen)

2011. június 3., péntek

Szerelmes zsiráfok,vízimádó marslakó és más mesék

Kicsit eltűntem most, de ennek nagyon nyomós oka volt! Úgy néz ki hamarosan hivatalosan és legálisan végezhetem ezt a tevékenységet! Hurrá! Megkaptam a Termékminősítés hivatalos papírjait! Hurrá! Majd erről teszek föl egy részletet és hogy mely babák nyerték el a megtisztelő címet és az iparművészek tetszését! Természetesen a jótanácsokat megfogadom és igyekszem megszolgálni a belémvetett bizalamat!
És még egy jóhír, szinte teljesen bizonyos, hogy mindannyian ott leszünk a 2011-es Művészetek Völgyében! Hurrá! :)
Már szinte álomszerű ez az egész! Most jön a kemény munka, hiszen nincs két hónapom, hogy erre a tíznapos eseményre elegendő terméket állítsak össze! De mivel egy álmom válhat ezzel valóra kitartó és szívós leszek, ami talán életemben először fordul majd elő velem!
Közben a kis gyerekvarrógépemet lecseréltem egy felnőttre, amivel talán hatékonyabban tudok majd dolgozni!
Most már kezdek hinni benne hogyha az ember hisz magában minden sikerülhet! Persze ahhoz az is kell hogy más is erősítse  és támogassa ebben, hisz anélkül nehéz! Ezért köszönet annak aki segít nekem abban hogy ne adjam föl! :) Hisz tavaly még álmomban sem gondoltam volna hogy megtalálom végre önmagam....
Na de hogy ne csak az írás legyen, tudok pár képpel is szolgálni, hisz szorgoskodtam újra!
Íme!
szerelmes zsiráfok

szerelmes zsiráfok

a vízimádó marslakó

vízimádó marslakó

pici paci

ő meg egy hattyú a Balatonon

rejtély: itt találhattok meg Kapolcson belül

Rocco, a krokodil
Krokodil 
Ők lennének tehát az új textilfigurák és pár kép a mai balatoni kirándulásról! Ha Tihanyban jártok, keressétek meg a Levendula kézműves ajándékboltot, csuda jó dolgok vannak ám ott, nálam ez indított el mindent!
A szerelmes zsiráfokkal, a vízimádó marslakóval, a pacival és krokival búcsúzom! És írhattok bátran megjegyzéseket, főleg ha tetszik valamelyik figura, mert érdekel a véleményetek! Pihentető hétvégét kívánok mindenkinek!
Puszi: Pöti

Nincsenek megjegyzések: